--> Forum   Första sidan   Tillbaka   Nytt inlägg   Information   Vett och etikett   Smiley-mall   Forum i frames   Om e-Travet  


e-nkelraderna.....Tjooohoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skapat av  cissan  ( inloggad ) 2013-06-16 20:14:54 (374,138)

Svinten tog sin 24:e seger...say no more.
Inget ovanligt alls. Men i spurten låg han i vinnarhålet, prickade in smått otroliga 7 rätt på e-nkelraden och vann med ett par längder.

Vad jag vet så är det Micke Öberg som lyckats få sju rätt en gång på e-nkelraderna, rätta mig om jag har fel!

Det spelar liksom ingen roll om det bara är favoriter, hur ofta vinner sju favoriter, för övrigt? Aldrig sett det, tror jag. Inom V75 iaf. Och under e-Travets världshistoria så hittar jag heller ingen lägre utdelning än 80 kr. 118 kr kr på Umåker den 29 april 2006 hittade jag. Då har jag statistik från den 28 december 2012.....

Stort GRATTIS Svinten, du vet hur du gör för att hämta ut priset.

Jag bugar, bockar, niger och


Maratontabellen:


Namn Segrar
Svinten 24
inf 19
Mikael Öberg 9
cissan 8
Peter 6
Anna-Lena 5
Marabou River 4
Nino! 3
Werner 3
Ringside 2
Ola 2
ChristerA 2
Bongo 2
per sjöström 2
Inno 1
Brutus 1
Tommy C 1
Mr Hawk 1
Rejected Thoughts 1
VM 1
BVC 1
ekan 1
Alexander Torgny 1
Håkan S 1
Nogger 1
JohanM 1








      Svar: e-nkelraderna.....Tjooohoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  -  Mikael Öberg   2013-06-23 11:39:47 (Läst 347 gånger, 90 svar)
           Tjooohoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????  -  cissan   2013-06-23 12:17:21 (Läst 323 gånger, 60 svar)
                Tjooohoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????  -  Mikael Öberg   2013-07-20 11:05:47 (Läst 328 gånger, 35 svar)
                     Tjooohoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????  -  Marabou River   2013-07-20 19:55:36 (Läst 370 gånger, 17 svar)
      Svar: e-nkelraderna.....Tjooohoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  -  cissan   2013-06-16 20:15:51 (Läst 353 gånger, 24 svar)


Bidra till e-Travet!
OBS! Frivilligt bidrag till e-Travets drift via länk till www.Payson.se. Läs mer HÄR.

Signatur/nick:     Lösenord:       


Svara på inlägget

Observera!
Det är enligt lag förbjudet att lägga ut någon annans namn, adress eller andra personliga uppgifter. Ett taget nickname/signatur kan dock inte härledas till en viss persons riktiga namn.

Det är enligt lag förbjudet att förtala någon eller använda kränkande uttalanden om/till någon.

Då e-Travet inte har, eller har tänkt söka utgivningstillstånd, så finns därmed ej heller enligt lag någon ansvarig utgivare. Det innebär också att e-Travet inte ur den aspekten skyddas av grundlagarna, t ex Tryckfrihetsförordningen och Yttrandefrihetsgrundlagen. Den som skriver ett inlägg är därför själv ansvarig för innehållet. Dock har e-Travet rättighet att radera inlägg som anses olämpliga.

När det gäller förtal och/eller kränkande uttalanden så gäller det givetvis även offentliga personer. Dock anses inte konstruktiv kritik som har med offentliga personers offentliga yrkesutövande att göra, som kränkande uttalanden. Alltså kan man kommentera och kritisera kuskar och tränare, precis som tidigare.

Om kopierad text från andra hemsidor/tidningar används, glöm ej ange källan. Från upphovsrättslagen 22 §: "Var och en får citera ur offentliggjorda verk i överensstämmelse med god sed och i den omfattning som motiveras av ändamålet. Lag (1993:1007)." Även för publicerade citat bör källa anges.

Namn:   

Email:   



Rubrik:


Inlägg:


Länk:


Namn på länken:


  

Tillbaka    Skriv nytt inlägg

 

© 2002 - - - 2024-03-28 ©
cissan@e-Travet.nu