--> Forum   Första sidan   Tillbaka   Nytt inlägg   Information   Vett och etikett   Smiley-mall   Forum i frames   Om e-Travet  


Spel på Amerikansk mark Jea! "Ej Trav"
skapat av  Holmis  ( inloggad ) 2013-08-12 16:18:07 (417,64)

Jag syftar inte på baseball eller Basket… Självklart är det NHL som gäller men jag vill gärna tipsa om ett topplir till den Amerikanska Fotbollen där jag stenhårt tror att Denver Broncos blir Väldsmästare som dom säger Over there

Payton Manning är den överlägset svåraste Quarterback som finns i ligan att läsa ut vilket anfallsvapen han tänker ut då han ofta kör No Huddle… Alltså sätter igång spelet snabbare än vad försvaret i det andra laget hinner läsa av.

Förra året så åkte Broncos på däng i Conferense finalen mot Ravens som efter det gick å vann Super Bowl.. Det skulle avgöras i slutet av matchen i den sk semin. Och då valde den offensiva cordinatorn ett sprig spel istället för att förlita sig på sin världs QB.

Detta händer inte igen å att Denver även spelar på hög höjd så är dom 8 hemmamatcherna redan vunna.

Vinnarlir av Superbowl denna säsong bör beaktas om man är det minsta intresserad av den sporten!

NHL

Jag går All In på Flyers detta år till 30grr på Sv Spel. Man har fått in Vincent Lecallier i truppen å samtidigt köpt ut den lagom kontroversiella keepern Bryzgalov som under brinnade säsong i fjol utalade sig till pressen att laget inte kunde nå slutspel om man inte vann ett dubbelmöte m Devils… Att han sedan spred pest i omklädningsrummet gjorde inte valet svårare att ta in en ny 1a målvakt i år. Visst ska väl målvakter vara lite egna men så självupptagen som ryssen var så är det ingen förlust!

Skytteligan

Man kan väl lugnt lita på att Crosby på ngt sätt blir borta ett ex antal matcher… synd,

Vem ska göra målen som Lecavallier bidragit med i Tampa?

Jag tror att Stamkos gör minst 25 mål till för sitt Lightnings å vinner skytteligan tack vare att Vincent lämnat.

Lycka till Jea!



Vänligen Holmis


      Svar: Spel på Amerikansk mark Jea!   -  Ringside   2013-08-23 00:27:01 (Läst 429 gånger, 22 svar)
      Svar: Spel på Amerikansk mark Jea!   -  Jea   2013-08-19 23:47:14 (Läst 385 gånger, 30 svar)


Bidra till e-Travet!
OBS! Frivilligt bidrag till e-Travets drift via länk till www.Payson.se. Läs mer HÄR.

Signatur/nick:     Lösenord:       


Svara på inlägget

Observera!
Det är enligt lag förbjudet att lägga ut någon annans namn, adress eller andra personliga uppgifter. Ett taget nickname/signatur kan dock inte härledas till en viss persons riktiga namn.

Det är enligt lag förbjudet att förtala någon eller använda kränkande uttalanden om/till någon.

Då e-Travet inte har, eller har tänkt söka utgivningstillstånd, så finns därmed ej heller enligt lag någon ansvarig utgivare. Det innebär också att e-Travet inte ur den aspekten skyddas av grundlagarna, t ex Tryckfrihetsförordningen och Yttrandefrihetsgrundlagen. Den som skriver ett inlägg är därför själv ansvarig för innehållet. Dock har e-Travet rättighet att radera inlägg som anses olämpliga.

När det gäller förtal och/eller kränkande uttalanden så gäller det givetvis även offentliga personer. Dock anses inte konstruktiv kritik som har med offentliga personers offentliga yrkesutövande att göra, som kränkande uttalanden. Alltså kan man kommentera och kritisera kuskar och tränare, precis som tidigare.

Om kopierad text från andra hemsidor/tidningar används, glöm ej ange källan. Från upphovsrättslagen 22 §: "Var och en får citera ur offentliggjorda verk i överensstämmelse med god sed och i den omfattning som motiveras av ändamålet. Lag (1993:1007)." Även för publicerade citat bör källa anges.

Namn:   

Email:   



Rubrik:


Inlägg:


Länk:


Namn på länken:


  

Tillbaka    Skriv nytt inlägg

 

© 2002 - - - 2024-04-20 ©
cissan@e-Travet.nu