--> Forum   Första sidan   Tillbaka   Nytt inlägg   Information   Vett och etikett   Smiley-mall   Forum i frames   Om e-Travet  


ATGs självmål
skapat av  Holmis  ( inloggad ) 2015-07-09 21:28:35 (643,13)

ATG gör självmål och dom som förlorar på det är vi som inte är så duktiga på nymodigheter inom tele å cyberrymden.

Jag har en gammal mobil som bara kan smsa eller pratas med.. Jag kallar den för den ångestfria varianten av mobilerna på marknaden trots att man mer eller mindre tvingas in i nymodigheter fast man inte vill eller kan av olika orsaker.

Svenska Spel ändrade för en tid sedan sin sajt med hänvisningen att man ska uppdatera webbläsaren till Internet Explorer 10.. Ok jag testade med att följa medföljande länk men då sa min Windows Vista ifrån att jag redan hade den senaste versionen IE9 för just mitt datoranvändande. Följden blev att jag ej kunde spela Lången eller live så jag sket i det helt enkelt. Det är uppenbart att man är måna om sina mobila å Ipadkunder för på något annat sett kan jag inte se på det. Nu har man en länk där man återigen får tillgång till gamla långenlistan å det var förståndigt av dem.

Nu ska alltså ATG lansera en ny bomb… Försökte logga in på ATG.se idag med svaret att jag måste uppdatera webbläsaren till Google Gome eller något liknande å testar man betaverisionen så hänvisar dom till att uppdatera till firevox eller vad det nu var.

Och enligt Cissans svar från ATG så ska nu Classicvarianten gå i graven och nu ringer det stora varningsklockor på mitt internetspelande på ATG. Jag lämnar in mina filer från Jokersystemet utan några som helst problem men tänk realistiskt(JA) att det snart blir obligatoriskt att använda atg kortet vid spel på hästar då undrar jag?? Hur fan ska man komma åt sina vinstpengar om så sker då man vad jag då förstår ej ens kan logga in på nya sajten ens.

Buenos diaz föresten till alla e-travare!

Jag kom hem från en resa till Balearerna.. Snarare Palma Stad. Allt är bättre där än här enligt mig.Läste Fredagens tidningar på Lördagen för att se vad som skrivits om TV4as sommarstorsatsning om kändisar som ska bli bäst på trav… Fasiken jag måste ha rest fel vecka för inte ens nöjes eller sportbilagorna nämde detta och på tal om TV4 så rasade folk i stugorna då man hänvisade till TV 12 för U21 semin. Jag såg semin å finalen på Sport1 på Tyska och var skitnöjd då han verkligen reffade matcherna istället för att prata om allt runtomkring som inte har med matchen att göra.

Stå på dig i matchen mot och förhoppningsvis med ATG och finner du något i mitt inlägg så får du gärna använda det i din respons.

Till slut.. Tack Marabou River för Elitloppstanken!! Är inte riktigt så kry att jag orkar med E-helgen men vi kan väl ses på någon annan dag när det körs lopp på Valla med eller utan ATG kortet på fickan

Holmis



Bidra till e-Travet!
OBS! Frivilligt bidrag till e-Travets drift via länk till www.Payson.se. Läs mer HÄR.

Signatur/nick:     Lösenord:       


Svara på inlägget

Observera!
Det är enligt lag förbjudet att lägga ut någon annans namn, adress eller andra personliga uppgifter. Ett taget nickname/signatur kan dock inte härledas till en viss persons riktiga namn.

Det är enligt lag förbjudet att förtala någon eller använda kränkande uttalanden om/till någon.

Då e-Travet inte har, eller har tänkt söka utgivningstillstånd, så finns därmed ej heller enligt lag någon ansvarig utgivare. Det innebär också att e-Travet inte ur den aspekten skyddas av grundlagarna, t ex Tryckfrihetsförordningen och Yttrandefrihetsgrundlagen. Den som skriver ett inlägg är därför själv ansvarig för innehållet. Dock har e-Travet rättighet att radera inlägg som anses olämpliga.

När det gäller förtal och/eller kränkande uttalanden så gäller det givetvis även offentliga personer. Dock anses inte konstruktiv kritik som har med offentliga personers offentliga yrkesutövande att göra, som kränkande uttalanden. Alltså kan man kommentera och kritisera kuskar och tränare, precis som tidigare.

Om kopierad text från andra hemsidor/tidningar används, glöm ej ange källan. Från upphovsrättslagen 22 §: "Var och en får citera ur offentliggjorda verk i överensstämmelse med god sed och i den omfattning som motiveras av ändamålet. Lag (1993:1007)." Även för publicerade citat bör källa anges.

Namn:   

Email:   



Rubrik:


Inlägg:


Länk:


Namn på länken:


  

Tillbaka    Skriv nytt inlägg

 

© 2002 - - - 2024-04-25 ©
cissan@e-Travet.nu