--> Forum   Första sidan   Tillbaka   Nytt inlägg   Information   Vett och etikett   Smiley-mall   Forum i frames   Om e-Travet  



Svar på Svar: Sveriges käraste travare... skapat av  Holmis  2010-07-14 18:04:37 (200,235)


Svar: Sveriges käraste travare...
skapat av  cissan  ( inloggad ) 2010-07-14 20:29:16 (180,74)

Commander Crowe vill jag nog oavsett sätta in i kategorin. När han jagade sina raka segrar så gick folk man ur huse, vill jag minnas. Och man kan väl inte diskriminera "folkliga" hästar bara för att de tränas av en stor tränare? Är ju inte deras val vem de hamnar hos

Visst är det roligare med nån mindre, men de stora har sina guldklimpar då och då också.

Victory Tilly tycker jag nog också tillhör skaran folkliga, speciellt då han återkom efter skadan. Vilket också Faksen gjorde....

Ja, ja...alla kan ju inte älska alla, som bekant. Mycket beror säkert på dagsformen också. Min alltså, inte hästarnas

/cissan




      Svar: Sveriges käraste travare...  -  Holmis   2010-07-14 22:03:08 (Läst 211 gånger, 68 svar)
           Svar: Sveriges käraste travare...  -  Viroid   2010-07-15 10:42:34 (Läst 211 gånger, 61 svar)
                Svar: Sveriges käraste travare...  -  Flashen   2010-07-17 00:16:19 (Läst 203 gånger, 49 svar)
                     Svar: Sveriges käraste travare...  -  Holmis   2010-07-17 17:06:30 (Läst 193 gånger, 16 svar)
                     Svar: Sveriges käraste travare...  -  Marabou River   2010-07-17 01:17:34 (Läst 164 gånger, 6 svar)


Bidra till e-Travet!
OBS! Frivilligt bidrag till e-Travets drift via länk till www.Payson.se. Läs mer HÄR.

Signatur/nick:     Lösenord:       


Svara på inlägget

Observera!
Det är enligt lag förbjudet att lägga ut någon annans namn, adress eller andra personliga uppgifter. Ett taget nickname/signatur kan dock inte härledas till en viss persons riktiga namn.

Det är enligt lag förbjudet att förtala någon eller använda kränkande uttalanden om/till någon.

Då e-Travet inte har, eller har tänkt söka utgivningstillstånd, så finns därmed ej heller enligt lag någon ansvarig utgivare. Det innebär också att e-Travet inte ur den aspekten skyddas av grundlagarna, t ex Tryckfrihetsförordningen och Yttrandefrihetsgrundlagen. Den som skriver ett inlägg är därför själv ansvarig för innehållet. Dock har e-Travet rättighet att radera inlägg som anses olämpliga.

När det gäller förtal och/eller kränkande uttalanden så gäller det givetvis även offentliga personer. Dock anses inte konstruktiv kritik som har med offentliga personers offentliga yrkesutövande att göra, som kränkande uttalanden. Alltså kan man kommentera och kritisera kuskar och tränare, precis som tidigare.

Om kopierad text från andra hemsidor/tidningar används, glöm ej ange källan. Från upphovsrättslagen 22 §: "Var och en får citera ur offentliggjorda verk i överensstämmelse med god sed och i den omfattning som motiveras av ändamålet. Lag (1993:1007)." Även för publicerade citat bör källa anges.

Namn:   

Email:   



Rubrik:


Inlägg:


Länk:


Namn på länken:


  

Tillbaka    Skriv nytt inlägg

 

© 2002 - - - 2024-04-16 ©
cissan@e-Travet.nu