--> Forum   Första sidan   Tillbaka   Nytt inlägg   Information   Vett och etikett   Smiley-mall   Forum i frames   Om e-Travet  



Svar på Svar: Trodde tryckfelsnisse var framme...men skapat av  Holmis  2010-07-20 14:39:56 (157,15)


Svar: Trodde tryckfelsnisse var framme...men
skapat av  cissan  ( inloggad ) 2010-07-20 14:57:41 (145,9)

Jag ska njuta, det lovar jag....vinst eller ej.

Nja, Ullared ligger (som tur är) inte längs min färd till Skara. Men jag har faktiskt varit där, två gånger. Det du! En gång i riktig shoppinganda, med ett par andra tjejer, den ena var min syster. Det var endast på grund av hennes tjat jag åkte med. Så nu har jag gjort det. För femton år sen eller så

Sen var jag faktiskt där själv en gång, efter att ha träffat en fd skribent på FF och lite här, nämligen Emma Paj o jag såg sprintermästaren ett år. Jag hämtade upp henne i Varberg och efter lite irrande så hittade vi till slut travet i Halmstad. Jag vann, på allt jag spelade så vann jag. Spelade vinnare och plats på tre i samma lopp. Vinnarliret vann, de andra var på plats. Det gick inte att förlora

Skjutsade sen tillbaka henne och vi satt i deras stuga och pratade skit halva natten varefter jag bestämde mig på småtimmarna att handla nya gardiner (hade nyss flyttat) på Ullared. Åkte dit, men var väl tidig, inte en bil på parkeringen. Jag ställde mig mitt i och väntade. Och somnade. Och vaknade när hela parkeringen var knökfull och folk tittade lite misstänksamt på mig Märkligt va? Nåja, jag gjorde mitt gardinköp och åkte hem. varken mer eller mindre.

Och till Halmstad/Varberg så har jag faktiskt vägen förbi Ullared, annars hade det nog inte blivit nåt den gången heller

Nu så, lite kaffe o mackor i magen å jag säger: Bye, bye, samtidigt som jag håller tummarna att jag kommer fram helskinnad med ekipaget komplett och helt utan incidenter.....




Bidra till e-Travet!
OBS! Frivilligt bidrag till e-Travets drift via länk till www.Payson.se. Läs mer HÄR.

Signatur/nick:     Lösenord:       


Svara på inlägget

Observera!
Det är enligt lag förbjudet att lägga ut någon annans namn, adress eller andra personliga uppgifter. Ett taget nickname/signatur kan dock inte härledas till en viss persons riktiga namn.

Det är enligt lag förbjudet att förtala någon eller använda kränkande uttalanden om/till någon.

Då e-Travet inte har, eller har tänkt söka utgivningstillstånd, så finns därmed ej heller enligt lag någon ansvarig utgivare. Det innebär också att e-Travet inte ur den aspekten skyddas av grundlagarna, t ex Tryckfrihetsförordningen och Yttrandefrihetsgrundlagen. Den som skriver ett inlägg är därför själv ansvarig för innehållet. Dock har e-Travet rättighet att radera inlägg som anses olämpliga.

När det gäller förtal och/eller kränkande uttalanden så gäller det givetvis även offentliga personer. Dock anses inte konstruktiv kritik som har med offentliga personers offentliga yrkesutövande att göra, som kränkande uttalanden. Alltså kan man kommentera och kritisera kuskar och tränare, precis som tidigare.

Om kopierad text från andra hemsidor/tidningar används, glöm ej ange källan. Från upphovsrättslagen 22 §: "Var och en får citera ur offentliggjorda verk i överensstämmelse med god sed och i den omfattning som motiveras av ändamålet. Lag (1993:1007)." Även för publicerade citat bör källa anges.

Namn:   

Email:   



Rubrik:


Inlägg:


Länk:


Namn på länken:


  

Tillbaka    Skriv nytt inlägg

 

© 2002 - - - 2024-04-16 ©
cissan@e-Travet.nu