--> Forum   Första sidan   Tillbaka   Nytt inlägg   Information   Vett och etikett   Smiley-mall   Forum i frames   Om e-Travet  



Svar på Klart vettiga ord... skapat av  Jea  2010-10-15 10:55:49 (294,40)


Klart vettiga ord...
skapat av  Mikael Öberg  ( inloggad ) 2010-10-15 17:54:49 (247,19)

Jo, han har en del bra åsikter. Jag tror han står till höger om mig men då han verkar ganska klipsk så är jag böjd att förlåta honom.
Han offentliggjorde stockholmshögerns kriminella förskingring av stockholmarnas pengar i samband med sjukhusbygget bl.a.

Jag läste att dom i någon kommun sålde ut en barnstuga till priset av uppskattat begagnat värde av inventarierna.... Det rä stöld av folket och inget annat, och det sker hela tiden i ideologins namn.

Åter till Batljan.
Han är emot förmögenhetsskatt. Något jag också blivit på senare år. Speciellt eftersom jag har planer på att spela till mig en.
Jag vill gärna tro att en person med förmögenhet redan betalat väldigt mycket skatt just genom att få ihop till den där förmögenheten.
Den är heller inte rättvis eftersom den som vill kan undvika den.

Man skall som socialdemokratisk valanalytiker vara ärlig och självkritisk. Sedan ta några steg till vänster.
Vänsterpartiet som jag röstar på har jag inga förhoppningar på.


Bidra till e-Travet!
OBS! Frivilligt bidrag till e-Travets drift via länk till www.Payson.se. Läs mer HÄR.

Signatur/nick:     Lösenord:       


Svara på inlägget

Observera!
Det är enligt lag förbjudet att lägga ut någon annans namn, adress eller andra personliga uppgifter. Ett taget nickname/signatur kan dock inte härledas till en viss persons riktiga namn.

Det är enligt lag förbjudet att förtala någon eller använda kränkande uttalanden om/till någon.

Då e-Travet inte har, eller har tänkt söka utgivningstillstånd, så finns därmed ej heller enligt lag någon ansvarig utgivare. Det innebär också att e-Travet inte ur den aspekten skyddas av grundlagarna, t ex Tryckfrihetsförordningen och Yttrandefrihetsgrundlagen. Den som skriver ett inlägg är därför själv ansvarig för innehållet. Dock har e-Travet rättighet att radera inlägg som anses olämpliga.

När det gäller förtal och/eller kränkande uttalanden så gäller det givetvis även offentliga personer. Dock anses inte konstruktiv kritik som har med offentliga personers offentliga yrkesutövande att göra, som kränkande uttalanden. Alltså kan man kommentera och kritisera kuskar och tränare, precis som tidigare.

Om kopierad text från andra hemsidor/tidningar används, glöm ej ange källan. Från upphovsrättslagen 22 §: "Var och en får citera ur offentliggjorda verk i överensstämmelse med god sed och i den omfattning som motiveras av ändamålet. Lag (1993:1007)." Även för publicerade citat bör källa anges.

Namn:   

Email:   



Rubrik:


Inlägg:


Länk:


Namn på länken:


  

Tillbaka    Skriv nytt inlägg

 

© 2002 - - - 2024-03-29 ©
cissan@e-Travet.nu