--> Forum   Första sidan   Tillbaka   Nytt inlägg   Information   Vett och etikett   Smiley-mall   Forum i frames   Om e-Travet  



Svar på Spel på Amerikansk mark Jea! "Ej Trav" skapat av  Holmis  2013-08-12 16:18:07 (417,64)


Svar: Spel på Amerikansk mark Jea!
skapat av  Ringside (213.89.224.113) 2013-08-23 00:27:01 (430,22)

Låter som att många tror på Broncos i år, men jag är lite tveksam. Manning blir inte yngre och hans skador måste börja ta ut sin rätt snart. Jag tycker att St Louis Rams ser intressanta ut i år. Äntligen har Sam Bradford fått några att leka med och det ska bli mycket intressant att se, men de kommer inte såklart inte räcka hela vägen ändå...

Mitt tips faller på Atalanta Falcons i år, de har en väldigt kreativt spel både offensivt och defensivt. Med fjolårets rutin hoppas jag att de ska kunna fullfölja det fina spelet som de hade i grundserien hela vägen fram till Super Bowl. Det enda som talar emot är att jag inte riktigt tycker att Matt Ryan är en Super Bowl-vinnande QB.

Flyers måste väl få jävligt svårt i år i NHL? Värvningen av Lecavalier var genialisk och att göra sig av med Bryzgalov var väl kanske inte fel, men ett lag med målvaktsparet Emre/Mason kommer aldrig gå till Stanley Cup-final...

Att tippa vinnaren i NHL känns som ett lotteri, men jag tror att Bruins har gjort ett genialiskt nyförvärv i Loui Eriksson. Att säga att Loui är underskattad är kanske hårt då han har burit hela Stars i några år, men jag tror han kommer få en ruggigt bra säsong i år när han hamnar i bättre sällskap och jag tror han kommer bli bästa svenska poängplockaren i vinter.

Iginla kommer att tillföra värdefull rutin också till ett annars ung lagt där Zedeno Chara fick stå själv för den varan ifjol då Marc Svavard var skadad. Ju mer jag tänker på det känns Brunis som ett riktigt bra spel om man gillar göra säsongsspel...

Det var mina tankar om NFL och NHL. Men det viktigaste att snart är college-säsongen i amerikansk fotboll igång, mycket roligare än NFL

//Ringside


Bidra till e-Travet!
OBS! Frivilligt bidrag till e-Travets drift via länk till www.Payson.se. Läs mer HÄR.

Signatur/nick:     Lösenord:       


Svara på inlägget

Observera!
Det är enligt lag förbjudet att lägga ut någon annans namn, adress eller andra personliga uppgifter. Ett taget nickname/signatur kan dock inte härledas till en viss persons riktiga namn.

Det är enligt lag förbjudet att förtala någon eller använda kränkande uttalanden om/till någon.

Då e-Travet inte har, eller har tänkt söka utgivningstillstånd, så finns därmed ej heller enligt lag någon ansvarig utgivare. Det innebär också att e-Travet inte ur den aspekten skyddas av grundlagarna, t ex Tryckfrihetsförordningen och Yttrandefrihetsgrundlagen. Den som skriver ett inlägg är därför själv ansvarig för innehållet. Dock har e-Travet rättighet att radera inlägg som anses olämpliga.

När det gäller förtal och/eller kränkande uttalanden så gäller det givetvis även offentliga personer. Dock anses inte konstruktiv kritik som har med offentliga personers offentliga yrkesutövande att göra, som kränkande uttalanden. Alltså kan man kommentera och kritisera kuskar och tränare, precis som tidigare.

Om kopierad text från andra hemsidor/tidningar används, glöm ej ange källan. Från upphovsrättslagen 22 §: "Var och en får citera ur offentliggjorda verk i överensstämmelse med god sed och i den omfattning som motiveras av ändamålet. Lag (1993:1007)." Även för publicerade citat bör källa anges.

Namn:   

Email:   



Rubrik:


Inlägg:


Länk:


Namn på länken:


  

Tillbaka    Skriv nytt inlägg

 

© 2002 - - - 2024-04-24 ©
cissan@e-Travet.nu