--> Forum   Första sidan   Tillbaka   Nytt inlägg   Information   Vett och etikett   Smiley-mall   Forum i frames   Om e-Travet  


Axeballa.
skapat av  Conny  ( inloggad ) 2013-12-28 11:28:13 (352,15)

Sveriges längsta upplopp gör att bakspårskusarna inte är lika missgynnade som på andra banor. Tar därför en chans och spikar Race Cowboyland från spår 10. Den här går hela vägen in i mål och stallet andas optimism. Favoriten Lovelock tror jag dessutom behöver ytterligare något lopp innan den är som bäst.

En spik till behövs och valet föll till slut på Misty Marke i avd. 2. Ser väl ut att kunna bli ledning här då inte ens Tillman tror sig komma förbi och Jorma har en förmåga att få kusarna att gå hela vägen till mållinjen.

En av mina tidiga spikförslag var Baretta Boko, men då hästen inte riktigt verkar ha hittat rätt hos nya tränaren så plockar jag bort den från systemet istället.

Skrällbana det här och även om jag garderat upp övriga lopp efter bästa förmåga så är det lätt att där kommer en jätteskräll och förstör dagen. Men .....man håller tummarna.

Ramen:

1: 2 3 9....7 10
2: 1....11 10
3: 2 7 8 9 11 12....5 10
4: 10....2 4
5: 5 7 8 10 11 14 15....6 9
6: 6 7 9 10 12....1 4
7: 2 3 6 11....4 12

2520 rader som efter min vanliga matematiska reducering hamnade på 630 kronr.

/Conny


Bidra till e-Travet!
OBS! Frivilligt bidrag till e-Travets drift via länk till www.Payson.se. Läs mer HÄR.

Signatur/nick:     Lösenord:       


Svara på inlägget

Observera!
Det är enligt lag förbjudet att lägga ut någon annans namn, adress eller andra personliga uppgifter. Ett taget nickname/signatur kan dock inte härledas till en viss persons riktiga namn.

Det är enligt lag förbjudet att förtala någon eller använda kränkande uttalanden om/till någon.

Då e-Travet inte har, eller har tänkt söka utgivningstillstånd, så finns därmed ej heller enligt lag någon ansvarig utgivare. Det innebär också att e-Travet inte ur den aspekten skyddas av grundlagarna, t ex Tryckfrihetsförordningen och Yttrandefrihetsgrundlagen. Den som skriver ett inlägg är därför själv ansvarig för innehållet. Dock har e-Travet rättighet att radera inlägg som anses olämpliga.

När det gäller förtal och/eller kränkande uttalanden så gäller det givetvis även offentliga personer. Dock anses inte konstruktiv kritik som har med offentliga personers offentliga yrkesutövande att göra, som kränkande uttalanden. Alltså kan man kommentera och kritisera kuskar och tränare, precis som tidigare.

Om kopierad text från andra hemsidor/tidningar används, glöm ej ange källan. Från upphovsrättslagen 22 §: "Var och en får citera ur offentliggjorda verk i överensstämmelse med god sed och i den omfattning som motiveras av ändamålet. Lag (1993:1007)." Även för publicerade citat bör källa anges.

Namn:   

Email:   



Rubrik:


Inlägg:


Länk:


Namn på länken:


  

Tillbaka    Skriv nytt inlägg

 

© 2002 - - - 2024-04-26 ©
cissan@e-Travet.nu