--> Forum   Första sidan   Tillbaka   Nytt inlägg   Information   Vett och etikett   Smiley-mall   Forum i frames   Om e-Travet  



Svar på Svar: Streckterroristen skapat av  Bennoc  2011-10-31 10:24:18 (360,132)


Svar: Streckterroristen
skapat av  Viroid  ( inloggad ) 2011-10-31 14:50:42 (365,122)

Jag kände inte till begränsningen med 9999 rader, men OK, han har ett sätt att komma runt det. Problemet är väl snarast att ATG inte öppnar upp för alla att snabbt lämna in sina rader, inte att han har kommit på hur man gör.

Jag tror inte att Stig H är så dum att han tar emot pengar för att inte vinna eller har hästar i träning som inte debiteras exakt, han har för mycket att förlora på det. Ändå så åkte han på 169.000kr i extra skat när skatteverket gjorde revision där för ett år sedan, så uppenbarligen finns det ett visst utrymme för regeltolkning även där.

Men jag tror inte att några av våra större tränare är så dumma att de tar emot mutor för att rigga lopp, de sätter hela sin karriär och ekonomi på spel. Men för små tränare som redan har registret fullt av betalningsanmärkningar och är medlem av Kronofogdens Fan Club sedan länge är jag inte fullt lika säker på att man är lika omutbar.

Att han sedan bara vinner och vinner tror jag vad jag vill på. I Lördags gav 7 rätt 28kkr, veckan innan 27kkr och veckan före det 7kkr. Även om han så hade tio rätta rader med V7 varje vecka så räcker det inte till några mångmiljoninsatser.


      Svar: Streckterroristen  -  Bennoc   2011-11-01 09:01:17 (Läst 482 gånger, 98 svar)
           någon artikel med substans  -  Bom   2011-11-07 19:46:38 (Läst 365 gånger, 86 svar)
                någon artikel med substans  -  Bennoc   2011-11-08 03:42:09 (Läst 339 gånger, 76 svar)
                     någon artikel med substans  -  Bom   2011-11-08 14:21:49 (Läst 324 gånger, 21 svar)


Bidra till e-Travet!
OBS! Frivilligt bidrag till e-Travets drift via länk till www.Payson.se. Läs mer HÄR.

Signatur/nick:     Lösenord:       


Svara på inlägget

Observera!
Det är enligt lag förbjudet att lägga ut någon annans namn, adress eller andra personliga uppgifter. Ett taget nickname/signatur kan dock inte härledas till en viss persons riktiga namn.

Det är enligt lag förbjudet att förtala någon eller använda kränkande uttalanden om/till någon.

Då e-Travet inte har, eller har tänkt söka utgivningstillstånd, så finns därmed ej heller enligt lag någon ansvarig utgivare. Det innebär också att e-Travet inte ur den aspekten skyddas av grundlagarna, t ex Tryckfrihetsförordningen och Yttrandefrihetsgrundlagen. Den som skriver ett inlägg är därför själv ansvarig för innehållet. Dock har e-Travet rättighet att radera inlägg som anses olämpliga.

När det gäller förtal och/eller kränkande uttalanden så gäller det givetvis även offentliga personer. Dock anses inte konstruktiv kritik som har med offentliga personers offentliga yrkesutövande att göra, som kränkande uttalanden. Alltså kan man kommentera och kritisera kuskar och tränare, precis som tidigare.

Om kopierad text från andra hemsidor/tidningar används, glöm ej ange källan. Från upphovsrättslagen 22 §: "Var och en får citera ur offentliggjorda verk i överensstämmelse med god sed och i den omfattning som motiveras av ändamålet. Lag (1993:1007)." Även för publicerade citat bör källa anges.

Namn:   

Email:   



Rubrik:


Inlägg:


Länk:


Namn på länken:


  

Tillbaka    Skriv nytt inlägg

 

© 2002 - - - 2024-04-26 ©
cissan@e-Travet.nu