--> Forum   Första sidan   Tillbaka   Nytt inlägg   Information   Vett och etikett   Smiley-mall   Forum i frames   Om e-Travet  



Svar på Nu skall jag svära i kyrkan... skapat av  Jea  2012-05-30 15:56:36 (418,106)


Nu skall jag svära i kyrkan...
skapat av  cissan  ( inloggad ) 2012-05-31 18:57:58 (379,26)

Nåja, försöken var iaf kanon, eller? Låt vara att finalen kanske var lite tam, men de andra kör ju faktiskt efter vad de har i sulkyn. De kan inte ge sig in i en hård körning om de vill komma i mål helt enkelt.

Okej att hypen innan inte är vad det kunde vara, men så har det ju varit ända sedan Victory Tilly och Varenne möttes? Det krävs lite hästar som folk faktiskt känner igen och som verkligen är i form samt har hög klass. Några stycken räcker för att få till rätt "försnack". Dessutom måste media hjälpa till, travet måste profilera sina högtidsstunder. Det blir vad man gör det till själv också, jag har stressat upp hela jobbet innan, även att i princip ingen vet vad det hanslar om Så JAG har haft hype iaf

Vad gäller pokern...tjaaa...ingen tog tag i det i år? Från början var ju pokern en uppstart inför Elitloppet, ett sidoevenemang för oss travtokar som "känner" varandra via nätet. Nu är det få som håller kontakten under året och i princip inga håller igång via forumet heller. Så grundtanken med pokern har liksom självdött.

Marabou och jag har koncentrerat oss på det väsentliga hela helgen, nämligen travet, och vi har haft det såååååå bra med vinster, bubbel, mera vinster och ännu mer bubbel!




Bidra till e-Travet!
OBS! Frivilligt bidrag till e-Travets drift via länk till www.Payson.se. Läs mer HÄR.

Signatur/nick:     Lösenord:       


Svara på inlägget

Observera!
Det är enligt lag förbjudet att lägga ut någon annans namn, adress eller andra personliga uppgifter. Ett taget nickname/signatur kan dock inte härledas till en viss persons riktiga namn.

Det är enligt lag förbjudet att förtala någon eller använda kränkande uttalanden om/till någon.

Då e-Travet inte har, eller har tänkt söka utgivningstillstånd, så finns därmed ej heller enligt lag någon ansvarig utgivare. Det innebär också att e-Travet inte ur den aspekten skyddas av grundlagarna, t ex Tryckfrihetsförordningen och Yttrandefrihetsgrundlagen. Den som skriver ett inlägg är därför själv ansvarig för innehållet. Dock har e-Travet rättighet att radera inlägg som anses olämpliga.

När det gäller förtal och/eller kränkande uttalanden så gäller det givetvis även offentliga personer. Dock anses inte konstruktiv kritik som har med offentliga personers offentliga yrkesutövande att göra, som kränkande uttalanden. Alltså kan man kommentera och kritisera kuskar och tränare, precis som tidigare.

Om kopierad text från andra hemsidor/tidningar används, glöm ej ange källan. Från upphovsrättslagen 22 §: "Var och en får citera ur offentliggjorda verk i överensstämmelse med god sed och i den omfattning som motiveras av ändamålet. Lag (1993:1007)." Även för publicerade citat bör källa anges.

Namn:   

Email:   



Rubrik:


Inlägg:


Länk:


Namn på länken:


  

Tillbaka    Skriv nytt inlägg

 

© 2002 - - - 2024-04-26 ©
cissan@e-Travet.nu