Startsida Om e-Travet Cookies Lösenord? Registrera V75 ARV e-nkelrader e-nkät e-Statistik Info Banor Kalender Tävlingsdagar Övrigt Besökare Favoriter Länkar TravOrdlista Bildspecial Stig H Vinnare Ringside nrico
Därefter blev det en kort intervju i vinnarcirkeln och sedan ville dom att jag skulle köra i väg bilen som stod på innerplan. Jag avböjde vänligt men bestämt med argumentet att jag inte hade något körkort (det som stod i Ronden kan jag absolut inte ha sagt? ; )
Sedan efter lite fotografering tillsammans med bilen for jag iväg med bilen till evig ära och berömmelse!//Andreas ?Ringside? Alm
Senaste inlägg: 16:54:3412:22:2805:50:0005:39:4002:17:4602:06:14 Chatt e-Tjaten
© 2002 - - - 2026-06-27 © cissan@e-Travet.nu